Mercedes-Benz

Razem dla bezpieczeństwa.

Nasze najświeższe informacje dotyczące COVID-19 i Twojego bezpieczeństwa.
Razem dla bezpieczeństwa

Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze.

Stale monitorujemy rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19 po to, aby być w stanie w dowolnym czasie zareagować na dynamicznie zmieniającą się sytuację.

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, współpracowników i partnerów należą do naszych nadrzędnych priorytetów, a działania w tym zakresie są stale aktualizowane w oparciu o informacje przekazywane przez Światową Organizację Zdrowia (World Health Organization - WHO) i rządy poszczególnych krajów.

Powołaliśmy specjalny zespół, który dba o dostosowanie naszych działań do aktualnych wytycznych rządu i służb sanitarnych.

Jesteśmy do Waszej dyspozycji. Nasi Doradcy zachęcają do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Możecie również skontaktować się z nami poprzez nasze Social Media - Facebook oraz Instagram.

Dodatkowo, bez wychodzenia z domu możecie obejrzeć prezentację wybranego modelu samochodu Mercedes-Benz dostępnego od ręki w naszym salonie.

Lista samochodów dostępnych "od ręki" możecie sprawdzić tutaj: https://oferta.mercedes-benz.pl/czach

Aplikacje i usługi dostępne online.
Mercedes-Benz dociera do Twojego domu.

Z przyjemnością doradzamy przez Internet.

Możesz bez wychodzenia z domu obejrzeć prezentację samochodu dostęnego od ręki w naszym salonie.

Jak to zrobić?

1. Wejdź na stronę: https://oferta.mercedes-benz.pl/czach i wybierz samochód.

2. Skontaktuj się z Twoim Doradcą Handlowym lub napisz na adres: paulina.borcz@czach.mercedes-benz.pl

3. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy wszystkie szczegóły.

Pracujemy dla Was.

Aplikacje i usługi dostępne online

W dalszym ciągu będziemy Cię wspierać przez Internet lub telefonicznie i zrobimy wszystko co, w naszej mocy, aby udzielić Ci pomocy w tym okresie.

Informacje na temat produktów są łatwo dostępne na stronach internetowych, podobnie jak aplikacje do konfiguracji czy wyszukiwania samochodów.

Zamówienia.

Aktualne informacje na temat zamówień.

Zamówienia

Wszystkie zamówienia są na bieżąco realizowane, a doradcy handlowi dostępni do Twojej dyspozycji. W przypadku dodatkowych pytań odnośnie zamówień prosimy o bezpośredni kontakt z wybranym salonem Mercedes-Benz.

Usługi serwisowe.

Aktualne informacje na temat serwisu.

Uwaga: nastąpiły zmiany w godzinach otwarcia naszego serwisu.

Aktualne godziny otwarcia:

Pon.-Pt.: 7:00 - 18:00

Sobota: Nieczynne

Zachęcamy do korzystania z usługi Door to Door która na terenie miasta Rzeszów oraz okolic jest bezpłatna.

Usługi serwisowe

Wszystkie umówione wizyty są na bieżąco realizowane. Doradcy serwisowi pozostają z Tobą w bezpośrednim kontakcie. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z wybranym autoryzowanym serwisem Mercedes-Benz.

Możesz też dokonać rezerwacji online wizyty w serwisie, klikając na poniższy link lub logując się na swoje konto w Mercedes me.

W przypadku awarii prosimy o kontakt z  z naszą czynną całodobowo infolinią serwisową CAC (Customer Assistance Center) pod następującymi numerami telefonów:

Samochody osobowe:   00800 - 1 777 77 77
Samochody dostawcze: 00800 - 3 777 77 77
Samochody ciężarowe:  00800 - 5 777 77 77

Często zadawane pytania.

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat bieżącej sytuacji oraz informacje o działaniach podjętych przez nas w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów i współpracowników. W miarę rozwoju sytuacji będziemy aktualizować informacje opublikowane na tej stronie. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z nami.

Poszukujesz informacji na temat finansowania?

Poznaj produkty finansowe Mercedes-Benz Financial Services:
https://www.mercedes-benz.pl/passengercars/buy/finance-leasing-insurance/financial-services.module.html

Sprawdź, który z naszych produktów finansowych będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni:
https://www.mercedes-benz.pl/product-finder

Sprawdź ofertę samochodów dostępnych od ręki w promocyjnym programie Lease&Drive 1%:
https://oferta.mercedes-benz.pl

Oblicz ratę miesięczną leasingu lub pożyczki na wybrany model Mercedes-Benz:
https://www.mercedes-benz.pl/kalkulator

Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące aktualnej oferty finansowania, prosimy o kontakt z Działem Handlowym Mercedes-Benz Financial Services: handlowy@daimler.com

Natomiast w sprawach dotyczących zawartych już umów finansowania, prosimy o kontakt mailowy z odpowiednim działem Mercedes-Benz Financial Services:
- Zmiany do umów; faktury elektroniczne: administracja@daimler.com
- Płatności: windykacja@daimler.com
- Rejestracje pojazdów: rejestracje@daimler.com
- Przedterminowe zakończenie umowy: zakonczenie@daimler.com
- Obsługa szkód ubezpieczeniowych całkowitych i częściowych: mbszkody@daimler.com
- Zmiany do polis ubezpieczeniowych: mbubezpieczenia@daimler.com
- Wznowienia ubezpieczeń: mbwznowienia@daimler.com
- Obsługa umów serwisowych: serwis@daimler.com

Jeżeli zadeklarowałeś chęć otrzymywania faktur z Mercedes-Benz Leasing w wersji elektronicznej, możesz pobierać je z Portalu e-Faktur: https://www.faktura.mbfs.pl

Wzory wniosków o różne zmiany w umowach leasingowych udostępniliśmy do pobrania na stronie: https://www.mercedes-benz.pl/passengercars/buy/finance-leasing-insurance/contract.module.html

Czy nadal mogę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta CAC?

Dział Obsługi Klienta CAC działa przez całą dobę. Z uwagi na bieżącą sytuację, możemy nie być w stanie odpowiedzieć tak szybko, jak do tej pory, ale zapewniamy, że skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym terminie. Dziękujemy za zrozumienie.

Możesz kontaktować się z CAC pod numerem 00 800 1 777 7777 (połączenie bezpłatne). Jeśli nie udało Ci się do nas dodzwonić lub jeśli życzysz sobie, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą, prosimy o kontakt e-mailem na adres: customerservice.poland@cac.mercedes-benz.com

Czy nadal mogę kontaktować się z moim dealerem?

Wszystkie salony sprzedaży Mercedes-Benz są dostępne. Należy jednak pamiętać, iż godziny otwarcia jak i sposób działania poszczególnych lokalizacji może ulec zmianie. Szczegółowe dane kontaktowe najbliższego salonu, w tym informacje na temat godzin otwarcia, jak i podejmowanych działań można znaleźć na naszych stonach internetowych.

Jakie działania podejmują salony sprzedaży?

Zapewniamy, że salony sprzedaży podejmują wszelkie zalecane działania zapobiegające rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Prosimy zapoznać się z szczegółową informacją na ten temat na naszych stronach internetowych.

Mój samochód wymaga naprawy lub przeglądu. Czy jest to nadal możliwe?

Autoryzowane Serwisy Mercedes-Benz w Polsce oraz całodobowa pomoc na drodze pozostają dostępne, choć mogą zmienić się godziny otwarcia. Dlatego prosimy o kontakt przed terminem wizyty drogą telefoniczną lub e-mailową.

Mam umówiony termin przeglądu, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać punktu serwisowego. Czy mogę przełożyć termin wizyty?

Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt z nami w tej sprawie.

Chcę kupić samochód, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać salon sprzedaży. Czy są jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

Oferujemy szereg możliwości kontaktu z nami. Możesz korzystać z dostępnych narzędzi internetowych, w tym, z naszej strony www i poczty elektronicznej. Wielu z naszych salonów dealerskich oferuje również możliwość kontaktu poprzez aplikację WhatsApp czy FaceTime.

Chciałbym odbyć jazdę testową. Czy taka możliwość nadal istnieje?

W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat jazdy testowej prosimy o kontakt z nami.

Mój nowy samochód został dostarczony, ale nie mogę lub nie chcę teraz udać się do salonu sprzedaży. Czy istnieją jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt w tej sprawie z doradcą handlowym w salonie Mercedes-Benz.

Czy samochód, który zamówiłem, zostanie dostarczony w ustalonym terminie?

17 marca 2020 r. firma Daimler podjęła decyzję o zawieszeniu większości produkcji na terenie Europy i działalności w określonych działach administracyjnych na co najmniej 2 tygodnie. Jest to zgodne z zaleceniami władz międzynarodowych, krajowych i lokalnych. Przerwa dotyczy zakładów spółki Daimler na terenie Europy produkujących samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe. Zastosowanie tego środka w szerszym zakresie zależy od dalszego rozwoju sytuacji. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować wpływ obecnej sytuacji na zamówienia i dostawy dla naszych klientów.