Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance.

Wszystko oprócz ciszy.
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Minimalne zużycie. Maksymalne osiągi.

Uwielbiasz intensywną inspirację i zawsze jesteś o długość pojazdu do przodu na drodze do następnego poziomu. Jako pierwsza hybryda od Mercedes-AMG, Mercedes-AMG GT 63 S E Performance oferuje porywające połączenie zorientowanej na osiągi technologii hybrydowej oraz sprawdzonej technologii AMG w najnowszej konfiguracji. 

Nadwozie.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Wnętrze.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

E Performance.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

AMG Driving Performance na zupełnie nowym poziomie.

Wszystko oprócz ciszy - bo innowacyjność to nasza tradycja.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Ekstrawagancki, szczególnie mocny na finiszu.

Większość naocznych świadków zobaczy nowy model Mercedes-AMG GT 63 S E Performance tylko z jednej perspektywy: od tyłu. I zazwyczaj tylko przez bardzo krótki czas. Dopiero podczas postoju na światłach może być czas na odkrywanie drobnych szczegółów pierwszej hybrydy Mercedes-AMG o wysokich osiągach. W wyrazistym zderzaku tylnym umieszczono zintegrowaną klapę tylną typu plug-in. Precyzyjne, specyficzne dla modelu S rozróżnienie układu wydechowego z prostokątnymi, żłobkowanymi podwójnymi końcówkami rur wydechowych po lewej i prawej stronie to coś dla koneserów. Również tabliczka modelu na pokrywie bagażnika, wyróżniona kolorem czerwonym, jest czymś, na co warto spojrzeć drugi raz. Szeroki wybór obręczy kół AMG ze stopów lekkich i kutych oraz seryjnie montowany ceramiczny układ hamulcowy AMG z kompozytów o wysokiej wydajności nie pozostawiają wątpliwości co do bezkompromisowych aspiracji w zakresie osiągów AMG GT 63 S E Performance.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Pomieszczenie kontrolne – jeszcze więcej perspektywy.

Bogactwo kolorów. I jak zwykle, AMG to prawdziwe dzieło sztuki. Dzięki szerokoekranowemu kokpitowi z wyświetlaczami specjalnie dostosowanymi do napędu hybrydowego Performance masz wszystko pod kontrolą i w zasięgu wzroku. Wyświetlacze dostarczają dodatkowych informacji specyficznych dla hybrydy, takich jak wykres wydajności, zasięg elektryczny, zużycie energii lub temperatura akumulatora i silnika elektrycznego. Ekran dotykowy z opcjonalnym wyposażeniem High-Class z tyłu to wyposażenie nie tylko dla entuzjastów techniki. Wyświetla również podstawowe informacje, o aktualnym przepływie energii lub zwiększonej mocy i momencie obrotowym. Zarówno za kierownicą, jak i z tyłu, poczujesz się tu jak u siebie.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Gamechanger: najnowocześniejsza technologia hybrydowa łączy się ze sprawdzonymi osiągami V8.

Rezultatem jest porywająca moc systemowa 639 KM + 204 KM[1] z maksymalnym momentem obrotowym 900 + 300 Nm[1]. Przejdźmy jednak krok po kroku: nowo opracowany, ultralekki, wysokowydajny akumulator wykorzystujący technologię z Formuły 1 oraz najnowocześniejszy silnik elektryczny, w połączeniu z legendarnym 4,0-litrowym silnikiem V8 biturbo AMG, pomagają modelowi AMG GT 63 S E Performance osiągnąć niezrównaną dynamikę wzdłużną. Dzięki strategii działania w trybie hybrydowym akumulator wyposażony w innowacyjne chłodzenie bezpośrednie dąży do tego, aby w każdej chwili uzyskać maksymalną moc, przy czym, dzięki inteligentnej rekuperacji, nigdy nie jest całkowicie rozładowany. Typowy model AMG - innowacyjny i niepowtarzalny. W ten właśnie sposób technologia hybrydowa AMG Performance jest zawsze na wyciągnięcie ręki.

Dowiedz się więcej.

Twoje pytania na temat nowego modelu Mercedes-AMG GT 63 S E Performance.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: średnie zużycie paliwa: 8,6 l/100 km; średnia emisja CO2: 196 g/km[2]

[1] Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.

[2] Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.